Min telefon är frisk!!

Ojojoj, såååå grymt härligt! MEN inte fan var det halebop som hjälpte mig,
nej det var Eric Saade.. <3 Efter urtagning av sim-kort gånger 1000 och
avstängningar och sökning på internet så kom jag fram till att det enda som
kaaaanske skulle kunna hjälpa mej var att riktigt kortsluta telefonen. Göra
slut på all ström, jaa verkligen plåga han. Sagt och gjort. När jag kom hem
ikväll för typ en timme sen så satte jag på Eric Saade på youtube och appen
för ficklampan (två saker som tar EXTREMT mycket ström) och lät telefonen
bara mata på ljus och ljud tills han helt enkelt dog.
.
Jaa, och tro på tusan, det fungerade. Efter ett tag började han vibba där borta
i hörnet när jag hade satt i laddaren och han hade börjat fått tillbaka sin forna
kraft. Såå soft! 27 meddelanden matades fram. Veeeeeerkligen på tiden.
.
Nu är jag glad igen!
Hoppas bara att det håller, så det inte är tillbaka lika pissigt imorgon.
.
Näe positiv nu Frida. Positiv. Det fungerar! Yeeeah!  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0