Min nya frilla.

.
Såå, va tycker ni? Alltså jag blev sååå leej på min gamla slitna look så
jag bestämde mig för att kapa bort alla slitna hårtoppar. ^^ Feels good.
Blev en hel del bortklippt MEN mittbenan är jag lite fundersam
över.. Alltså mittbena har aldrig varit min grej.. förut. :P
.
Daah! Eller så äre inte äkta (som ni säkert såg) MEN det kan faktiskt bli äkta.
Tro jag ska klippa mig till veckan. Alltså håret är seriöst såå sjukligt slitet så
det nästan är Pinsamt OCH till jul vill man ju vara fin. ^^
.
Annars så har jag, Sarah och Camilla varit på julklappsjakt idag in the
Strömsund city. Yeeeeah! Haha, OCH gratis-fikat på Dollar. Älskar Dollar. ^^
.
.
På dollar hade de även superrea på smycken. Lovely. Såå 5 valfria
smycken för 10kr. Sweet. Det är fan billigare än Thailand. ^^ Såå tolkning:
jag är nu 3 halsband och 2 par örhängen rikare. Feels nice!
.
Sen har vi börjat med julstädningen här hemma. Uppe gjort, imorgon
väntar nedervåningen. Kommer att bli håååårt!
.
Näe annars så såg jag någonting vääääldigt kul på JOJO idag. Alltså seriöst,
checka nedan. EXAKT en sån där gjorde jag för typ 2 år sen! EN cupcake-
ljusstake OCH nu fanns den i affären. Seriöst, jag hade aldrig sett någonting
liknande DÅ. Skulle fan ha tagit patent på det då INNAN någon annan
snubbe (tydligen) snodde min idé!
.
.
.
Ska fan leta rätt på någon bild sen så ni kan få se likheten md min skapelse. ^^
.
Yes, näe nu har jag och Camilla (The socker-sisters) bakat en chokladpaj
som är i ugnen.. Ojojoj. Längtar. Daah! Näe och annars har jag roat mig
med att slagit in ALLA julklappar idag. Sweet. Såå nu äre jag klar och redo
för jul 2011. :D
.
Ha en fiin kväll folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0