Massmedierätten CHECK.

Ojoojoj, idag fick man veta hur det gått på massmedierättstentan, OMG.
Och jaa, hör och häpna, Jag fick ett B! Såå lycklig. :D
.
OCh något mer, jag var EN POÄNG ifrån ett A, alltså det högsta betyget.
Seriöst, jag fattar inte hur det gick till. Jag måste ju verkligen ha pluggat på
PRECIS rätt saker, helst med tanke på att jag inte läste en ENDASTE bok och
stängde verkligen av på föreläsningarna för att läraren hade ett sånt väldigt
monotont tonfall och pratade med typ meningar som var 1000 ord långa,
på riktigt. Diggade verkligen inte han, NU efteråt gillar jag han mer.. =P
.
Näe det var ingen hit. MEN betyget på tentan, det var top-notch! OJ, jag måste ju
verkligen ha haft ett grymt flyt. DOCK kommer det här säkert göra så att jag
i fortsättningen kommer att fortsätta köra på den osäkra:
"plugga-enbart-kvällen-och-morgonen-före-tentan-tekniken" och det
håller nog inte i längden. ^^ Seriöst.
.
Näe men jag vet vad det var som gjorde att det gick så bra.. Alltså hela klassen
gick ihop och sammanfattad typ en liten bit var av kurslitteraturen och på så sätt
fick man ju det bästa av det bästa av alla böckerna UTAN att behöva plöja igenom
typ 3000 sidor. Näe grymt värt. Utan sammanfattingarna hade tentan fan aldrig
gått vägen. Seriöst. Så tack mina fina klasskompisar! =)
.
DOCK så är Ingemars etikdel fortfarande orättad (vi gjorde två tentor samtidigt)
och den delen tror jag blir kämpigast för mig. Seriöst, för där hade jag inte en
endaste sammanfattning. Typ. Aaa, vi få se sen helt enkelt hur det gick. ^^
.
Men lite rosa moln går jag faktiskt på nu. Känns skönt.
.
Btw, va tycker ni om min jul-edition här på bloggen? Julkänsla om något eller?
Haha, sweeet! GILLA! Näe och idag om typ en timme tar vi och brummar hem
till Strömsund för jullov. GILLAS MER! Hare finfint folket?
.
Btw x2: Är det ett tecken på att man äter frukost för länge om man måste
micra gröten för att den blivit kall? I så fall äter jag förlänge vaaaaarje dag! ;)
.
För prick ett år sen ville jag vara på bild med vår fina utegran. Daah!
Det var tider det. ^^ Ska fota en ny sån här bild ikväll! Haha! Yeaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0