Lucia.

Ojaaaa, jag är såå tråkig med rybrikerna på inläggen här på bloggen.
Döpte ett inlägg FÖRRA lucia til lexakt samma sak, "Lucia.". ^^ Haha! Väldigt
oväntat. Haha! Men men.. Idag äre lucia OCH jag gjorde exakt som förra året
och ställde klockan på tidigt, inte prick 7 som förra året men nåväl på 07:13. ^^
Haha, varför? Joo, för att se julkalendern OFC och jag behöver typ två minuter
på mig för att vakna till och sätta på tven. Smart vaa? Daah! ;)
.
Näe och sen EFTER det slog jag på luciafirandet på SVT2, Och såg det EXAKT
som förra året. =P Jag vet, jag är förutsägbar. ^^
.
Men men, nu äre skola och sen redigering. Just nu lever jag för skolan. Typ.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0