Julstädat!

Ojojoj, va duktig jag har varit ikväll! Nu är min lägenhet sprillans språngande
glänsande ren. Sååå fin. Känns så grymt skönt. Nu kommer det kännas bra att
lämna den OCH komma tillbaka till den. ^^ Seriöst. Näe det såg förjävligt ut.
.
Seriöst. Men nu äre den fin. HAPPY FACE! Ha också möblerat om, haha. Eller
jag har flyttat soffan. Yeaaj! Haha, jag har ju typ inga möbler (än), så möblera
om var kanske fel ordval. :P
.
Näe sen har jag satt upp några tavlor och sånt. Blev fan bra OCH faktiskt på
tiden. Aa, näe känns bra.
.
SEN måste jag bara tillägga att det första jag gjorde när jag flyttade in här var
att tabort skylten "ej reklam" från dörren. Alltså det är ju kul att få post. ^^
.
MEN grejen, jag tog bort skylten för typ 2 månader sen OCH jag har fått reklam
en gång. EN GÅNG, fatta. Äre värt att man har såna där skyltar om man nu
inte vill ha reklam med tanke på att man inte får någon iallafall.. MEN grejen,
jag ha fått reklam en gång då och gissa vad jag fick?!
.
Haha, äre ett tecken på att jag är barnslig eller? ;)
.
Min enda reklam sen jag flyttat in.. Barnens hus?!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0