Julklappsönskning: ONE PIECE

ojojo, titta vad jag hittade. Heeeelt underbar. Så Sarah, du som undra vad
jag önskade mig, här har du något. ^^
.
Ojojoj, sååå fin. <3 Precis Frida stil. ^^ MEN inte Fridas plånboks-stil.
Du Sarah jobbar ju däremot och tjänar storkovan sååå... ^^ Haha!
Tror att storleken small skulle passa mig perfekt. ;)
.
Näe men seriöst, erkänn att den är fin. Någongång ska den bli min,
någongång. Typ när jag har blivit rik och kan offra tusenlappar på
mjukiskläder som jag BARA kommer använda hemma. Då, då jävlar!
.
Ni som inte kan få nog av denna underbara skapelse, ni kan kolla mera HÄR.
.
Annars så har jag gett upp plugget nu. Har läst igenom allt en sista gång,
så nu får det bära eller brista. Ojojoj, jag hoppas att det bär. PÅ RIKTIGT.
Det hade verkligen varit sååå sjukt skönt att ha det ur världen och inte
veta att det blir en omtenta direkt efter jul, näe fy va härligt det hade varit.
Alltså inte med omtenta utan om man klarade det. Dock började jag nog
plugga liiiiite väl sent för att detta ska bli en lätt match. Aja, blir det en
omtenta så vet jag ju iallafall hur tentan är uppbyggd. Det är ju positivt.
Det ENDA positiva i den annars ganska kolsvarta medierätten... Yeaj!
.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Sen när tjänar jag storkovan? Du jobbar ju fan lika mycket som jag + studiebidrag! Köp den själv! :P

2011-12-02 @ 13:08:27
URL: http://hsaarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0