JUL 2011 officiellt slut.

Yes, ojojoj. Julen 2011 har varit grym. Julafton hos farmor med tjocka släkten,
juldagen i "Party Party" och annandagen firades hos mormor med myspys.
.
Sen där i mellan har vi hunnit haft ett strömavbrott på typ så där 10h. Gillas
inte men "Stormen Dagmar" var ond mot oss. Typ.
.
Näe det har varit grymt. Hade inte vårat internet varit så segt så hade jag
laddat upp 100 bilder från helgen. ^^ (tydligen hade jag tagit 192 bilder från
julafton tills idag så material finns det gott om) Näe men eftersom internet är
segt som sagt så få ni nöja er med ett axplock. (som vanligt) och partyparty-
bilderna kan skådas i sin helhet på.. trumvirvel.. FEJAN! (som vanligt) :P
.
Sen måste jag uttrycka mitt missnöje över att Strömsund TYDLIGEN är så stort
så att jag INTE har koll på alla människor. Det är ju värdelöst. Helst när typ en
"eric-saade-look-a-like" fanns på dansgolvet på juldagen. Det stavas värdelöst!
.
PISS. Nästa gång ska jag INTE fega. ^^ Daah!
.
.
.
.
.
.
.
.
Näe juldags-partyparty var grymt. Grymt kul att träffa alla igen. ^^
GILLA GILLA GILLA. Men nu äre sova, imorgon är det Itella for life! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0