Jobbelijobba..

Nu äter vi "ris a' la malta" (IGEN och tröttnar faktiskt aldrig heller, sjuuukt gott!)
och sen taggar vi att BÖRJA jobba kl 06.00 imorgon. GILLAS! Fatta kosing!
Ojojoj, hehe eller? Näe men lätt värt PLUS att det faktiskt är ganska soft på
Itella på morgonen innan alla andra kommer, så lugnt liksom OCH tiden går sjukt
fort. Gillas. :P
.
Näe sen har jag klippt mamma ikväll. Och idag gjorde jag verkligen något nytt,
blev en page med uppklippt nacke (en Gradering på frisörspråk) dock tror jag att
hon (som vanligt!) lyckades styla till det efter hon duschat så att det såg ut PRECIS
som innan jag klippte henne. Hur fan lyckas hon? JÄMT?! ;) Haha! Daah!
.
Jaaaa, det var det det. Dagens update. =P
Ha en fiiin kväll folket!
.
Goo-plutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0