FRIIIIIII!

Ojojoj, klockan 15.10 lämnade jag och Robert in vårat examensjobb i redigering.
Känns såååå grymt bra! I Nuläget innan man blivit sågad så känner jag mej
otroligt nöjd! Vi ha fan verkligen kämpat. Och nu äre klart. Nu kan jag ta JUL! :D
.
Även, jag räknade på HUR MÅNGA TIMMAR jag suttit med examens-jobbet, OCH gissa?
Alltså det är heeelt sjukt.
.
30h, FÖRSTÅ 30 TIMMAR sen i måndags framför en dataskärm och indesign. GUD!
Dock visar det ju på att tiden går fort när man har roligt. Jag gillar fan att redigera.
Hade man hatat det så hade man ju aldrig pallat. ^^
.
Men aa, seriöst, 30h på exjobbet, 30h den här veckan. Alltså det är ju nästan en
hel arbetsvecka på BARA redigering. OCH då har vi ju haft vanliga föreläsningar
varje dag också. Det är ju fan inte konstigt att det känns som man bott på skolan!
.
Men nu äre vi klara, känns sååå skönt. Alltså ni förstår inte känslan. Nu kan jag
åka hem till Strömsund på jullov! Med gott samvete! Ojojoj, ska städa och packa
ikväll så vi kan åka hyfsat tidigt imorgon. Känns värt!
.
Ni som är nyfikna på hur mitt tim-schema har sett ut för den här veckan kan
ju checka nedan:
.
MÅNDAG.
  • Föreläsning 10.15 - 15.00
  • Redigering 18.15 - 23.00 (alltså 5 timmar)
TISDAG
  • Föreläsning 10.15 - 12.00
  • Redigering 13.00 - 02.00 (12 timmar, räknar bort middagsrast 1h)
ONSDAG
  • Föreläsning 10.15 - 12.00
  • Redigering 13.00 - 01.00 (11 timmar, räknar bort middagsrast 1h)
TORSDAG
  • Föreläsning 10.15 - 12.00
  • Redigering 13.00 - 15.00
OCH klaaaaaar! PRICK 30 REDIGERINGS-TIMMAR SENARE.
.
Alltså vi hade ju kunnat gjort det snabbare MEN äre det ENDA jobbet
som betyget i kursen bestäms av, då ska det fan inte stressas över bara! ^^
Hade jag stressat så hade jag typ blivit grymt störd på mig själv efteråt!
Nu har jag gjort mitt bästa iallafall och mer kan man inte göra.
Jag har verkligen försökt. Blev det helt fel så få det väl vara så då.. ;)
.
Kan även stå för att jag skippat eftermiddags-föreläsningarna typ varje dag
tillförmån för redigeringen men det har varit sååå värt det för seriöst, de
föreläsningarna är HEEELT värdelösa! Då äre bättre att få någonting gjort istället
för att bara sitta av tiden. Typ. Näe soft. Näe jag går på rosa moln, bokstavligt!
Nu äntligen kan man få sova igen! Behöver fan ta igen mig. Heeelt slut OCH det
är typ hela klassen. Ingen ha typ någon ork kvar så nu taggar vi LOV, softartid
och julmys! Bara en liiiiten tidningsanalys kvar men den borde ju vara fort gjord.
^^ Ingenting jag hänger upp mig på OCH absolut ingenting som kan jämföras '
med ex-jobbet i redigeringen.. Ingenting.
.
Men städa var det! OCH äta middag. Sweet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0