Fredagsmys.. HEMMA!

Ojojoj, jag är sååå glad! Hemma, familjen och fredagsmys och om precis en vecka
så äre uppesittarkväll och dagen före julafton. Insane! Näe när det här skrivs så har
faktiskt klockan slagit över till den 24 december (om en vecka). OMG. Ska tagga jul
som tusan nu i veckan så julkänslan är top-notch nästa lördag. ;)
.
Annars så har det frestats i sötsaker och god mysmiddag sens jag och Sarah kom
hem kring klockan 6 idag. GILLAS.
.
Sen har jag varit duktig och beställt kurslitteratur och sen har jag löst in mitt
presentkort från Itella som jag fick förra året men typ glömt bort.. Tänkte att det var
bäst att ta tag i det så jag inte skulle ha missflytet att det skulle ha gått ut när jag väl
kommer ihåg det nästa gång. ^^ Haha! Alltså det var ett allround-presentkort från
presentkorttorget.se som man fick lösa in och få ett presentkort på en egen vald affär,
typ. Såå, efter ett år av funderationer om vilken affär jag skulle ta så blev det
Guldfynd. =P Alltså jag har förut varit grymt inne på någon klädaffär men ikväll när
jag satt här tänkte jag att: "Vaa faan, kläder slits juuh och slängs". Såå därför blev det
Guldfynd istället för smycken kan man juuh ha kvar hela livet. :P
.
Smart där Frida!
.
Ikväll ha vi gosat med qutipaaaaj. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0