Eric Saade - POP EXPLOSION 2012

.
Ojojoj, va sugen man blir! Konsert med Eric Saade klingar inte heeelt fel i mina öron.
ABSOLUT INTE. Synd bara att ingen annan i min umgängeskrets verkar dela mina
tycken. Haha! Till och med Sarah ha ju gett upp Saade. OMG! Fåå väl helt enkelt dra
med mig någon av alla 5-åringar som var i IN-gallerian i lördags. De skulle älska det!
Frågan är om deras föräldrar skulle älska det lika mycket OM jag (galet Eric Saade-fan)
skulle helt sonika röva bort deras barn för att få sällskap på konserten. :P
.
Jag tror INTE jag skulle bli omtyckt!
.
Annars så äre inte sååååå långt till Umeå där han spelar den 21/4 2012,
såå om någon känner sig manad.. Haha! Daaah! Näe, Eric kommer spela, arenan
kommer att skaka av WOW-känsla och JAG kommer vara hemma. Happy face, NOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0