Eric Saade i INGALLERIAN

Seriöst, Vilken helg säger jag bara. VILKEN HELG. :D
Seriöst, ha hunnit med såå sjukt mycket kula saker så jag är såå satans nöjd.
Seriöst alltså.. Haha!
.
Näe men först en tentafest utan dess lika i fredags. Sweet.
Sen ÅRETS grej, ERIC SAADE I SUNDSVALL! OMG.
Och sen en partyparty-kväll med Sarah och co igår. Likeilikei!
Och idag har jag jobbat och tjänat storkovan. GOOD!
.
Det enda jag INTE har hunnit med är att sova. Såå det ska jag satsa på ikväll.
Såg att vi inte börjar förrän kl 09.15 imorgon. Ûnderbart!
.
Näe och sen, dagens bästa: Årets FÖRSTA julklapp. Från MAX.
Är inte det "personal-snällhet" om något? Fatta vilken överraskning! :D
Ojojoj, älskar paket! Ju fler desto bättre.
.
.
.
Japp. Näe och SEN, det första jag hörde när jag kom in på MAX imorse:
- Såg dig i tidingen idag Frida!
.
Haha, och det påståendet för mig automtiskt in på DEL 2, ERIC SAADE!
Sweet, sen förstår jag att ingen hade kunnat missa det i tidingen heller,
iallafall på jobbet där Jonas i ena tidningen STORT OCH TYDLIGT hade
ringat in mig och lagt dit rubriken "haahahahah" TYP. Svårmissat då om
något. Haha! MEN, jag är nöjd, JAG ÄR ETT STOLT ERIC SAADE-FAN!
.
.
Sen tror jag att småbarnen hade bättre argument än mej om varför
de diggade Saade. ^^ Haha! Well.. ^^
.
Tänk om alla ST kunde vara såå här vackra på utsidan?! Ojojoj. ^^
.
Japp, Näe Seriöst, Saade var verkligen underbar. Jag blev kär. ^^ När jag
fick gå fram och få en autograf.. ( jaa, jag kunde inte motstå.. såå jaa
okej, jag har ett signerat album nu.. host.. jaaa. ^^) Näe men seriöst,
när han kollade på mej och undra om det var bra och så, då han pratade
med mig såå stannade världen. Det kändes verkligen, jaa heeelt underbart,
som en bal på slottet, typ. höhöh. Näe o blicken. Såå fina ögon. Näe sen sa
Sarah (glädjedödaren) att han sa exakt samma sak till alla, MEN då la jag
dövörat till. Pytsan heller, det var bara till mig som han verkligen menade det.
PUNKT. Haha! Näee.. ;)
.
Näe men framträdandet var grymt iallafall och det var sjukt med folk. SJUKT
med folk verkligen. Grymt varmt och alla bara pressa. Näe, awesome.
.
Lite fina Saade-bilder kanske:
.
.
.
.
.
.
.
Haha, jaa Saade där nere då för den som inte fattade pilen.. ^^
.

Jaa, bara för att. <3
.
.............................................................................|
.
Näe det var nice som sagt. Och skivan: BILDBEVIS. :P
.

Såå nu äre Saade på re-peat. ALL DAY, ALL NIGHT. ^^ LOVELY!
.
Japp, men sen, lite festbilder määä. Inte att förglömma, OM någon mot
förmodan skulle vara med intresserad av det än om Saade. Otänkbart
men.. Haha! Well, mycket nöje. Jag blander hejvilt från båda kvällar. :P
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Jag älskar fan den här sista bilden. Grymt härlig juuh. Sann lycka liksom!
.
Men jaa, som vanligt är detta axplocket, helheten finns på fejan. ;)
Japp, Thats it. Nu sk jag se julkalendern som jag missa imorse, ha en fortsatt
fin söndagskväll folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0