Det märks att det snart är jul..

Idag ska jag äta min sista hälsobulle till frukost.
Ojojoj, det om något är ett tecken. ^^ Eller? Näe men seriöst, på tal om annat..
.
Alltså tidningarna har ju gått ut med att det ska bli värsta skitvädret i helgen,
OCH tror ni inte att jag vaknade FÖRE väckarklockan idag av att det kändes som
att huset höll på att blåsa bort. Typ. Och så kollar man ut och snön bara vräcker
ner, yeeeej! Happy day! NOT. Det positiva är att det verkar vara plusgrder
för det ser grymt slaskigt ut.
.
MEN är det positivt? Jaaa, eller näe, nu kommer jag ju säkert bli dyng-sur om
fötterna för skorna kommer säkert inte hålla vattnet ute. Yeeeej!
.
99.9% på det. MEN hellre slask än -20 grader. O-jaaaa! Ingen tvekan där!
.
Nu ska jag äta frukost och se julkalendern. GILLAS! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0