Det här med internet.

Det gör det alldeles för lätt att göra sig av med pengar.
Internet är fan farligt. Helst i kombination med enkelheten att bara
föra in lite siffror från sitt kontokort och så är allt klappat och klart.
.
Liiitie för smidigt för Frida Helgessons bästa. Haha! Men jag är
nöjd, sjukt nöjd ändå. Hade fan inte kunnat bli bättre! Nice! :D
Känns härligt, nu är det bara att hoppas att ALLT blir så underbart som jag vill!
.
Annars så håller fortfarande julkalendern. Seriöst. Im in chock. Ojojoj,
vill ha jul nu! Sån himla julkänsla såå det finns inte, länge sen det kändes
så här faktiskt. Trots att det är tenta om 5 timmar så kände jag ändå ett
lyckorus när jag vaknade. Ibland är det härligt att vara jag. ^^
.
Nu frukost, så att jag hinner med lunch också. ^^ Daah!
.
Även, titta vad jag hittade på en blogg, överambitiöst eller vad? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0