Bästa annonsplats EVER!

Håller ni inte med? Jooo, tv-tablån läser ju fan alla!
.
Nu ska Frida Helgesson borsta tänderna och sova. Och jaa, jag vet att
klockan bara är 22 men alltså jag är heeelt slut och då får man faktiskt
gå och lägga sig tidigt. Är ju en stor dag imorgon.. Ha tänkt att ställa
mig i köket och vara aktiv i julbaket. Förstå, BARA FEM DAGAR kvar
till julafton. Heeeelt sjukt. GILLAS! Och helst nu när allt plugg är klart.
I'm in heaven!
.
Ikväll har Gun varit här och hon hade med sig en awesome mandeltårta
som det har frestats med. GILLAS. Ojojojoj. Känns dock som att det har blivit
grymt mycket sötsaker sens vi kom hem i fredags. Kommer nog bli grymt
fet i jul men vet ni, det får jag ta. Ska börja träna EFTER jul. ^^ Sarah och
jag snackar om att kanske börja på Friskis och Svettis, hade varit nice
OCH då behöver jag inte tänka på kalorierna nu. Då kan jag fresta huuur
mycket jag vill, med gott samvete. Tro jag ska köra på den teorin! Hahah! ;)
.
GOD NATT FOLKET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0