Avlägsnade de kluvna hårtopparna..

.
Som var ooooootroligt många. OMG. Men härligt. Nu är mitt hår friskt
igen. Happyface. Tog tag i det imorse och beställde tid hos min grymma
frisör Frida, som tro det eller ej, tog tag i mitt dilemma direkt. Sens när
händer det? Brukar juuh vara svårt att få en klipptid så här nära jul.
Jag hade nog grymt flyt. Daah! Haha! :P
.
Näe jag är nöjd. Det är kortare och det är som sagt oslitet. Det stavas:
Häääääärligt! Nu är jag redo för julmys! ^^
.
.
Och jaa, det är meningen att jag ska se halvsur ut på FÖRE-bilden. :P
Dock tror jag att jag klippte luggen liiiiite väl kort. Men va faan, det växer
ju ut.. Jag får härda övergångsperioden helt enkelt.. ^^
.

Kommentarer
Postat av: Sofie

JAAAA, skicka hit ett lass snö! :D

Ja, men typ som pepparkakor...du kan ju få receptet sen. Har det inte i huvudet. Men det var sjukt enkelt att göra :)



Snart kommer tomten! :D

2011-12-23 @ 00:00:57
URL: http://skrivetavsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0