14 timmar i skolan.. I STRÄCK!

Eller nästan. 14 timmar i sträck med skolarbete iallafall. MEN det är nice!
Vi har redaktionsövning och det känns ju verkligen inte som skola. Tiden går
verkligen såå fort. Helst när skolarbetet går ut på att gå på olika evenemang, skriva
en rad text och att sen känna sig viktig på kommunhuset. Det känns verkligen inte
som skola som sagt och det går verkligen inte att jämföra med engelska-lektionerna
på gymnasiet. ^^  Näe soft, det GILLAS!
.
Nu är jag doch helt slut i huvudet och det ska bli gott med middag. Yes, nu hörde rätt,
det är dags för mat. Haha! Jaa, man glömmer bort tid och rum fullständigt helt enkelt.
.
HÄR kan ni btw läsa min artikel om en berättarstund på Kulturmagasinet i Sundsvall idag.
Grymt intressant faktiskt. Synd att artiklar för webben ska vara så korta. Fanns så
mycket mer att berätta om jultraditioner som hon den där kvinnan upplyste oss om! ^^
Helt sjuka saker som ni kommer böna och be på era bara knän att jag ska återge för
er någon dag. Haha! Eller så är det kanske bara jag som är konstig som tyckte att det
var sjukligt intressant. Vem vet, vem vet. ;)
.
Måste även bara berätta att när jag och Michaela var ute på uppdrag igår så råkade
jag hitta den här underbara skapelsen här nedanför på Ica. Seriöst, extrapris?! Jag var fan
bara tvungen att testa.. OCH?! Jaaa, så sjukt god! Tro den skulle passa sjukligt bra
till dipp faktiskt. Alltså med dippmix till chips. Ojojoj, skulle alla gånger bli tusen gånger
bättre än gräddfil. Synd att man inte har någon dippmix och inte några chips heller för
den delen hemma. Haha! MEN nästa gång dipp står på menyn så ska jag fan göra dippen
på denna yoghurt. Faktiskt.
.
.
.
SEN måste jag bara uttrycka mitt missnöje över att någonting hände medan
vi var uppslukade av skolan ikväll. Seriöst, vad hände? Från att ha varit
en grymt fin OCH BAR mark ute så var allt plötsligt nästan vitt? Inte OK!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0