WTF?! Server-fel?!

OMG! För första gången i mitt liv var jag liiite förutsägande OCH
tackade JA till mina fiina (as-fula) reservplatser på Studera.nu redan
för en vecka sedan, så igår kväll blev inte paniken sååå stor, men
nästan. Jag är typ en sån här människa som helst vill dubbel-checka
ALLT 1000 gånger och in i det sista för att verkligen se att ALLT blivit rätt
och att allt ser ut som det ska. Igår kunde jag inte det.
Nästan lite ödet, faktiskt.
.
FÖR FÖRST åskade det typ smått hela kvällen, vilket betydde att vi inte
kunde ha internet på.
.
SEN så när jag väl kunde gå in så var det server-fel på Studera.nu, antagligen
Pga överbelastning. WFT?! (Sista dagen att tacka JA ju, och tydligen
var det fler än mig som var ute i sista sekunden. Stackarna.)
.
Aaa, så jag kom för tusan inte in igår. OCH om man får vara OND, riktigt
OND så hoppas jag att jävulskt många, typ så där cirka 203st som sökt
journalist också INTE kom in på sidan. GUD VILKEN DRÖM. Daaah! ;)
Nu låter ju inte det helt troligt MEN non jävel kanske föll bort iallafall, och
det gillar vi. Mohahahah! Näe fan, Ursh. Jag vill jag vill jag vill.
Varför kan inte viljan och hoppet tränga igenom allt?
Fy va värt det skulle vara! Jag är arg på mina betyg. PISS.
.
--------------------------------------------|
.
Näe annars så ha man jobbat idag. NICE. Finns inte så mycket mer att tillägga.
Kvällarna blir så satans korta. Hinner inte hända så mycket så därför ger jag
er lite fina bilder på hur var fin-fina altan skrider framåt. :D
.
.
.
.
Fiiint va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0