KALMAR for life!

Ojojoj, näe men vad hände här? Har Frida Helgesson flyttat till kalmar?
Hehe, ser tydligen ut så. For i Lördagskväll med tåget och 13 timmar senare
så va man här. Inte illa. Prick 100 mil hemifrån.
(Eller 100.9mil för att vara exakt!)
.
Aaa, va ska jag säga, Jag kom in på Journalist. Tror det kan bli huuur grymt
som helst. LOVELY! Kalmar är kanske lite långt bort men jag kan ju inte bo
hemma hela livet heller. så jag hoppas på det hära. Så man kan få sitt
drömjobb som utlandsreporter för tv4, programledare för när&fjärran eller
som skrivade journalist för aftonbladet. Ojojo, va grymt det skulle vara!
.
.
Näe massa nya sköna människor ha man träffat! Jag har även REDAN
hunnit koka köttbullarna MED nudlarna för att spara disk (blev faktiskt gott!)
och så går man omkring hela dagarna med ett blått "nolla" -band kring
huvudet. Haha. På fredag ska vi tydligen ha "Grand finale" på nollningen
och då få man tydligen ta av sig bandet. MEN jag gillar faktiskt bandet,
förstå va härligt. Man behöver ju inte fixa håret. Bara positivt!
.
.
Aaa, två sena nätter ha man hunnit med och går in för tredje ikväll. Haha!
Ikväll äre pubrunda som står på schemat och det ska tydligen vara oslagbart.
Daah! Går hade vi gigant cups. haha! Blev inte så seriöst när alla slängde
kapsylerna hur som helst och ingen visste reglerna riktigt MEN det gjorde inget.
Hehe, ändå att de hade lagt ut en persening på golvet och jag skojar inte,
det var öl-bad. OCH folk satt i det. Haha! Gud, jag stod. Näe fy, förstöra
kläderna? Näe. Daah! Efter lite vadslagning med att dricka kapsyler så var
det menat på världens efterfest. MEN vi blev tre. Haha! Och efterfest?
Det blev kafferep med pulverpasta. Och mat säg man ju inte nej till. ^^
Näe det var fan gott men han vägra och röja källan, så jag vette tusan vars
man ska få tag på det där. Ha aldrig sett det förut.
.
Spelades även Alexander Schöld (utan hån! Never happens in norrland)
på gitarr. Det gillas!
.
Aaa, idag har vi iallafall varit på mässa, vilket betyder? Joo, att jag bar
hem typ 2kg med gratis saker. :P haha! Det gillas också. Variationen var
fan bra. Fanns mycket. Allt från tandborstar, t-shirtar till matlådor och
plåster. Godis och Pennor var självklarheter. Aaa, ja just, testade även den
här maskinen de har i solsidan. Som den här fredde åker på. ;)
Faan, det var ju asakul ju! Och lätt! Inte alls vingligt.
.
.

Kommentarer
Postat av: Linda från Strööööm

Du ser ju ut att ha de riktigt bra :D Läs gärna min blog och kommentera gärna :D

2011-08-31 @ 15:30:02
URL: http://kakansmulanbutterkakan.blogg.se/
Postat av: Sarah

Tusan att du ska trivas så bra ;P T-shirten var ju riktigt snygg!

2011-08-31 @ 16:38:10
URL: http://hsaarah.blogg.se/
Postat av: Jennie

Oj då, du verkar ju ha det kanon bra frida, vad var det jag sa! och skaffat kompisar redan, det är inte varje person som lyckas med det ;P

Men glöm inte din bästa itella-kompis, jag antar att du redan har pratat om mig med alla du lärt känna. dessa har då uttryckt orden "oh shit hon låter så jävla cool" fast mer åt det skånska hållet^^

2011-08-31 @ 17:12:04
URL: http://jennswords.blogg.se/
Postat av: Peter G

Haha!

Min mor skulle oxå ha släpat hem 2 kg gratissaker bara för att dom va just gratis, och detta har jag fått leva med i hela mitt liv! Meeen efter att ha läst lite här så märks det vars det kommer ifrån och jag tänker skylla allt på Din mor!!!!



Ta föresten en sväng runt Öland då du ändå är så nära, mycket fint att se där men blåsigt som helvete.. stenmurar vet dom iaf hur man gör raka och låååånga!



lycka till på stora platten!

2011-09-11 @ 01:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0