Jobbig dag, som tussiken.

Ursh. Idag har det varit en jobbig dag. Allt går ont.
Jag är förbannad, jag är ledsen och jag är irriterad. Alltså ingen bra dag,
tror fan att det är regnet som gör det. Tänk bara om solen hade lyst
från en klarblå himmel, GUD då hade nog allt känts heeelt annorlunda.
.
Konstigt det där att man ska påverkas så sjukt av vädret.
Väldigt udda.
.
Näe annars så har jag klippt syster-yster idag. Jag blev nöjd men
hon grina så jag vet inte om nöjdheten var ömsesidig. Daah! :P Haha!
.
Ikväll taggar vi super-size vs super skinny. Det får göra min dag.
Kan behövas ett litet bantningsprogram efter helgen alla frestelser.
.
.
Japp, jag på bilden. Nu är det ju verkligen svart på vitt.
Camilla bakar på tok för gott kvälls-snacks. Tyvärr.
Ska börja träna på måndag. Typ. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0