Bambam.. True Talant!

Yes, så ha man sett första avsnittet av True Talent och.. Ja och, jag vette tusan.
Det fångade inte mitt intresse så pass så att jag la bort min dator.. Och det måste
väl säga en hel del om man är inne på facebook SAMTIDIGT som man kollar
på tv. Då är inte programmet topp nocht. (Eller hur det nu stavas?)
.
Aa, MEN något som VAR bra det var Danny. Seriöst, jag har aldrig sett han,
på riktigt. Inte som en artist. MEN idag när jag var ute och gick och fick
höra en intervju med han på "p3 populär" om kvällens program så la jag märke
till vilken otroligt bra röst han har. Både som sångare och som radiopratare.
Man blev nästan lite kär. HAHA! Näe lät grymt bra. Sen bilderna på han som de
klippte in i starten på True Talent var ju inte heller till hans nackdel. Olalala. ;)
.
Tänkte ta och lägga in bilderna här MEN eftersom jag tydligen (trodde jag inte!)
var värdelös på och googla så hittade jag de inte. Internet överlistade mig.
FUCK. DÄRFÖR blir det en mer barnvänlig bild istället, så varsågoda:
.
Danny med katt. (Istället för Danny med magrutor.)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0