Skartorsdag i Singapore!

OMG! Om nagon sagt for ett ar sedan arr nasta pask kommer du att
fira i Singapore sa skulle jag bara ha skakat pa huvudet och sagt
TJENA! Haha! Helt amazing! Vi alskar Singapore, Det ar rent och frasht!
Grymt fint. Och grymt billig elektronik! Jag skojar inte. Det ar minst halva
priset jamfort med hemma. OCH vad betyder det? Jooo, att JAG AKTE DIT!
.
Hehe, jaa aven om jag lovat mig sjalv att inte kopa nagot utomlands sa
blev det for frestande. ^^ Om allt ar lika GRYMT och jag ar lika nojd
over mitt kop nar jag kommer hem sa ska jag beratta vad jag kopt da.
Om inte, sa har jag inte forlorat saa mycket pengar. ^^ Daaah!
.
Men annars sa ha vi varit pa den ABSOLT finaste on EVER i malaysia.
Vattnet var helt fucking underbart och saaa klart som vattnet i ett glas.
(ohh, nu saknade jag vanligt hederligt kranvatten! Underbart!)
Nae men Perhentians in my heart. Seriost, Thailand ar INGET jamfort
med detta paradis. (aven om on bara ha el pa natten och ingen riktig
vag. Det ar en strand helt enkelt, Helt underbart. Jag ar kar!
.
Men men, langfredag imara och det ska vi fira med att ga pa zoo har i
Singapore. Kom o bli grymt. Tydligen ska det inte finnas nagra stangsel.
Fraga mej inte hur det fungerar. Ska bli intressant. Aaa, sen pa paskafton
drar vi till Indonesien. Vart sista land. Kanns konstigt. Tiden gar SAAA
fort. Niklas raknade och vi har typ bara 25 dagar kvar. Fatta, av 90!
Vart har tiden tagit vagen! Skulle ha tagit 4 manader istallet!
3st ar for kort! Tiden gar FOR FORT nar man har roligt!
.
Hare finfint allihopa! Och Glad Pask! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0