Malaysia!

Yes, nu ar vi har. Vi gillar malaysia.
Det ar saaaa grymt billigt! Och sa grym kvalite pa allt jamfort
med thailand. Inga tiggare och inga hemska forsaljare om itne ger sig.
Nae o solen skinner och allt ar underbart.
.
DOCK sa ar det inte underbart att ALLT stanger kl 16.
INKLUSIVE resturanger. WTF? Vi som vill ata sent. Nu ar typ utbudet
1 resturang som ar logiskt nog ar fullsmockad. Haha! Men seriost, i Thailand
och hela koret ar det typ pa kvallen som allt oppnar och nu har.. STANGT.
haha! Lite drapligt.
.
Nagonting annat som inte heller ar underbart ar att mitt javla kontokort
blivit kopierat, kapat, ranat och nu sparrat. Det sista ar val bra men
det andra ar ju vardelost. OCH bade mitt OCH niklas. YEEEAH!
Tur att vi hade en B-plan och tog med oss 2 kort var. Men fucking vardelost.
.
Sa nu forlorade jag 200$ till Michigan i USA. BAJS. Tur att kursen stod lagt
samt att kontot nastan var tomt. Tank om jag haft hela reskassan dar, da
hade det varit KRIS och katastrof. DOCK sa gillar jag itne att vara inne pa
B-plan FOR jag har fan ingen c-plan. Daaah! Ha bestamt att jag ska ta ut
sa fa ganger som mojligt och sa mycket som mojligt varje gang istallet,
pa sa sakra stallen som mojligt. Da blir det nog bra. ;-)
.
Men anda, man kan fan aldrig vara saker och inte lite pa nagon. Inte ens en
bankomat. Vardelost. Sa alla som aker till PhiPhi-oarna i thailand,
TA INTE UT pengar vid den fina ATM:en nere pa standgatan. FUCK.
.
Aaa, annars sa drar vi fran Georgetown imorgon-natt till nagra fina o-ar
pa ost-kusten. Pentians eller nagot heter det. Kom och bli great. :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0