Att koka agg UTAN el!

Tjaaa allihopa. Nu ar vi i Indonesien, pa Java. Skiiitnice. :-D
Vi tog baten fran singapore till Batam (vilket vi INTE skulle ha gjort, vi skulle
ha flygit istallet.) och sen yttliggare en bat in till Sumatras kust OCH sen
buss ner till Jakarta pa Java. OCH FY FAN! Fatta, bussjavlen tog 57h.
57 TIMMAR! Med bat och allt reste vi 75h i STRACK. Inte nadigt! Men nu ar
det gjort. SKONT. Sumatra var piss, eller vi kom till fel stalle och inte en
kaft kunde engelska och vi kande oss helt lost. Java darimot ALSKAR vi.
AWESOME.
.
Saa, nu ar vi i Yogyakarta. Igar var vi i Bandung. OCH gjorde vad? Jo,
vi kokade agg. OCH hall i er, i en vulkankrater! I en bubblande aktiv vulkan-
krater. Hur grymt som helst. Vi fick alltsa ga ner i kratern. AWESOME. Hur
manga har varit ner i en vulkan sa att saga? Jag onskar jag hade kunde visat
bilder nu men det far bli sen. Nae det var grymt OCH valdigt exotiskt.
.
PLUS att det var det godaste agget jag atit. Haha!
Sen maste jag aven saga att Svenska jordgubbar kan slanga sig i vaggen,
niklas kopte indonesiska uppe pa kraterkanten pa vulkanen och jag sager
da det, sa SOT och goda som de var, det blir aldrig svenska gubbar.
Tragiskt men sant.
.
Yes, annars sa ar vi som sagt i Yogyakarta nu, kom hit kl. 4 imorse,
harligt att vara vaken tidigt. Hahah! NOT. Lite FOR tidigt men men..
.
Imorgon ska vi nog kolla in nagra silverkvarter har och sen pa sondag
aker vi till Bali. Eller Lombok blire nog forst. Och sen ar det fan inte
mycket kvar av var LANGA semester. Buhuuu!
.
Fan att tiden ska ga sa fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0