Angkor Wat.

Eller "Angkor What?" som det star pa vissa t-shirtar. ^^
Yeah, idag besokte vi Angkor Wat templen. Vi tog en cykel var
for 1$ och cyklade halvmilen upp till Sevardigheterna. Sweet!
.
Och jaa, helt klart sevart. Grymt manga tempel o staff och helst
ett som va goor-grymt (Ta Prom) som var typ overvuxet inne i djungeln.
Storsta javla tradroten jag nagonsin sett. Kort kommer... SEN! Haha!
Nar nu sen ar.. Typ nar vi kommer hem. ^^
.
Aa, skulle jag aka tillbaka:  NEJ.
En gang racker OM man inte ar:
  1. Arkeolog
  2. Buddist
  3. GRYMT intresserad av tempel.
Hehe, alltsa tempel ar inte min grej, o inte niklas grej heller.
Sa efter en si sa dar 2 tempelruiner var vi fan mattade for flera ar. :-P
For seriost, alla ser grymt lik varann ut. Det ar ju som sten, sten
och tro det eller ej.. mera sten. ^^ Men klart sevart som sagt. =P Men
inte igen, pa ett bra tag.
.
Annars sa har jag shoppat upp mina sista riel (kambodja-pengar) ikvall,
Jag shoppade upp mina och niklas gav bort sina till en man utan
armar och ben. Kanns som niklas kanske vann snallhets-tavlingen. Jag
hade en 100-ing pa kvar pa slutet som jag gav till ett barn (snallt tankte jag)
men va faan, hon ville ha MINST en 1000-ing. Daah! Hon fick 100.
.
O jaa, 100 riel ar 20 ore. Hon borde iallafall blivit glad.
.
OCH avslutningsvis sa drar vi till Bangkok imorgon. MOT thailand och
shitvadret. YEAAH! Hoppas regnet ha lagt sig. Inte kul HELST nar vi har
hur GRYMT vader som helst har. :-D SOL SOL SOL. Hare finfint!

Kommentarer
Postat av: camilla

Arkeolog? Jasså ;) Ska väl pallra mig iväg dit då, ja ;)



2011-04-02 @ 21:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0