Skolfoto 2010.. NÄSTAN.

.
Idag skulle alla trogna "itellare" fotografera sig.
Japp, ni hörde rätt: ALLA!
.
Yeaaaj! Senaste budet jag hörde igår-kväll innan jag gick hem
var att BARA de med en tillsvidareanställning och ett telefon-direkt-nr
skulle få fastna på bild. För oss övriga skulle det inte vara aktuellt.
.
Så jag glad i själen klev upp i vanlig tid imorse, och gjorde exakt som
vanligt. ALLTSÅ INGENTING!
.
Inget smink, inget hårfix och jaa, ingenting. Daah!
ASA-kul sen när chefen/Ingela kommer och säger:
.
Näe, ALLA ska ju fota sig! :D Det är Er tur nu! Mohahaha! Typ..
.
Som svar på min ångest över ovetskapen säger hon bara:
-Men frida, du är ju så fin ändå. Ni unga alltså.. (Fan heller!^^)
(Och så ett Ingela skratt på det, ni som hört hennes skratt förstår. Speciellt!)
.
Aa, jag växte som människa idag iallafall. Jag tog kortet UTAN smink.
Kändes grymt efteråt. NICE!
Tror aldrig min syrra Sarah hade klarat det! :P Haha!
.
Dock så efter att lättnaden över att det inte kommer komma ut någon
pinsam skolkatalog hade släppt så konstaterade jag att kortet bara
skulle ut på Internet och att hela Itella-Polen skulle att ha tillgång till det!
Sweeeet! NOT! Fast pressen över skolkatalogen var nog större. ^^
.
Dock så kom VERKLGIEN skolfoto-känslan över en idag. ALLA stod på rad,
och fnissade och skrattade och frågade sen de som kom ut, om det gick
bra och så. Skämtet om man kunde få släcka lyset förekom också. ^^
Helst bland de som jobbat där läääänge! HUMOR! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0