OnePiece - till mig tack!



Sjuuukligt snyggt! Fatta va härligt! allt i ett. Jag diggade verkligen
d här. OnePiece, något norskt skjofs har hur mycket som helst i ett
stycke. Haha! Näe gryma plagg som jag typ såg hur många av som
helst på ica i somras, säkert norskar.. ^^ Eftersom det är norskt..
Logiskt. Grymt sugen MEN inte på priset som typ är allt mellan
1-2 tusen! Fatta, pengar. äh, lite tålamod så finns de nog snart På HM
för 300kr. Men gryma hemmakläder/stugankläder nu på höstkanten
är det, me like! :P

Annars så har både sarah och min far hunnit fyllt år, gamla som gatan
har de blivit, båda två.. Fast helst sarah med sin åldersnoja. ^^
Näe grattis till dom! 

Sen har mormor fått lunginflamation, tyck så synd om henne. <3
Dock tyck jag det är kasst av sjukvården att bara avfärda det 
alternativet för en vecka sen när hon var på sjukan för första gången,
nu har hon fått mått jätte dåligt samt haft 40-gradig feber i över en vecka 
i onödan och fått fel pensilin som topp på det, tyck det är så
kasst. Varför inte bara ta ALLA nödvändiga OCH TÄNKBARA prov från
början, det är ju fan bara lite blod som behövs för att kolla. Dåligt! Man
kan ju aldrig kolla för mycket, OCH helst inte om man är snart 80år. 
Men nu så ha hon iallafall antagligen fått rätt pencilin och kan få bli frisk
igen. Och det mina vänner är inte en dag för tidigt! <3 

Nu vankas det snart idol. Det gillas!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Så det var lunginflammation? :O

2010-09-15 @ 09:31:27
URL: http://hsaarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0