jobba, jobba & JOBBA.

Men nice! Den här vecken kommer lönen bli finfin..
imorgon ska vi börja kl. 6. känn på den ni! Hehe, men d e bra.
Ju mer övertid desto närmare thailand! haha! Men seriöst, varför
inte ta chansen ock tjäna extra när vi kan och har asamycket
och göra. SWEET! Jennie, min samåkare gav mig dock onda ögat
när jag föreslog att börja tiiidigt. :P Daah!  

Annars taggas IDOL 2010. Typ nu. Det gillas!

Sen kan jag avsluta med att min fön sprutade svetsgnistor
imorse samt släckte ner halva övervåningen. FAN.
Undra om det är allvarligt?

Även att jag verkligen kände mig som en bonde idag:
Skulle laga middag och mor sa till mig att hacka pärorna direkt
ur pärlandet. Det kände verkligen bond-igt! Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0