Frida Helgesson..

-Har ont i huvudet. Det händer ALDRIG!
.
Antingen har jag sovit konstigt med någon snevinkel,
eller så var jag vaken förlänge igår eller så är det väskebrist.
.
Varken något av de här alterantiven är troliga eftersom
jag har gjort precis bara normala saker och betett mig precis normalt.
.
Så slutsats:
.
Antingen så är det mors/ och mormors lunginflamation som började
med huvudvärk som börjar göra sig gällande eller så har jag ansträngt
ögonen för mycket till IDOL i veckan. Helst när Sebastian Krantz gick
vidare igår. ;) HAPPY!
.
ELLER så är det här bara en helt naturlig huvudvärk som går över snart.
Jag hoppas på det sista, för idag ska vi kratta löv i stugan. Och det blir
sjukt jobbigt med den här smärtan. Men men..
Ha en finfin helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0