Ett litet ljus i data-mörkret.

Ni minns min dator, jag krascha han ju i somras.
Tror ingen har missat det, daah! Så mycket som jag skrivit
och beklagat mig över detta. :P
Seriöst, och inlämningen av han på hallvikens som "gick bet",
you name it.

MEN vill ni höra något kul,
DETTA INLÄGG är skrivet från MIN dator.
MIN krashade dator. Strångt va?

Näe seriöst, den är nog inget att lita på och drivrutinerna
för grafikkortet saknas så internet sidor kan inte rollas ner
utan måste hackas ner och skärpan är inget att hurra för,
MEN han fungerar. Och han har internet.
Det var mer än hallvikens kunde fixa åt mig. Så jag är stolt
över mig själv. Ge mig en månad till eller så, såå kanske kanske,
han kan bli min lilla älskling igen, PÅ RIKTIGT! <3 Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0