Asien.

Gryyyymt sugen. ;) Kollar för fullt och funderar på vilka rutter som
är värda. Helst vill man ju se allt, men det hinner man INTE på
tre månader. För då blir det bara stress och stress och åter stress,
så jag tror att vi inte ska göra som alla gånger förut när JAG vill nått,
satsa FÖR stort så att det bara blir pannkaka av allt. Daah! Näe seriöst,
jag räknade på avstånden, och om vi ska ta oss från Bangkok i Thailand
till Sidney i Australien så blir det i grova drag 800mil. Är det realistiskt?
.
Kanske värdare att satsa på bara Australien senare, istället för att hafsa
över allt nu. ^^ Och istället fokusera på en paradis-semester i tropikerna.
Gud, va nice det skulle vara, bara jag och min niklas på nya äventyr. <3
.
Men det är seriöst, det är Australien som spökar för mig. Valet och kvalet.
Hm.. Sen så sa mor just något som fick mig att fundera på hur många
gränser man ska passera, för går man genom tullen och någon jävel
har stoppat på en knark i smyg och man åker fast så är det nog SERIÖST
vatten och bröd som gäller i de kommande 20 åren. :-/ Lite skrämmande,
man kan aldrig vara nog försiktig. En liten ryggsäck med hänglås får
det bli. :P
.
Näe och sen andra saker som ger en en tankeställare är typ bilder som
denna som kom upp när jag sökte på Indonesien nyss, hemsk bild!
Grejen är ju den att man vet ju inte hur civiliserat det är där nere.
Robinsson är ju väldigt öde så att säga. Så den här bilden är nog äkta.
.
Näe så därför kändes det bra att kanske dra ihop resan lite och inte
vistas SÅ mycket i Indonesien utan hålla sig till mer moderna ställen.
.
För det är ju som platser som denna man vill HA och besöka! Sjukligt
nice! OCH bara för mig och min niklas. <3 Skulle vara heeeelt perfekt!

Kommentarer
Postat av: Tesso

SKÄMTAR DU FRIDA?! Röstade du blått bara för att du tror att du inte får köra bil annars?!

2010-09-21 @ 13:43:05
URL: http://tessso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0