Aaaaaanita, med stort A.

Haha! Lite kul idag när vi åkte hem från jobbet.
Skulle lämna av Line på tingvallis och kommer från rondellen
vid "lek & papper" och kör uppåt mot tingvalla då,. Kör lugnt,
eller inte så lugnt. Exakt så lugnt så jag hann se att det kom en vit bil
i korsningen genom häcken (polishuse-vägen typ), vilket resulterade i
en tvärnit. Bra.
.
Upptäcker sen att den kommer från vänster och stannar och Line
säger att det är högerregeln (jag hatar högerregeln). Jag svarar:
.
-Haha! Fatta många gånger jag kört här med Anita,
tänk om hon såg mig nu! Körd jag skulle vara. HA HA HAHA!
.
Superkul. Efter närmare beskådning så går det upp för mig att Anita
har ju förtusan faktiskt bytt körskolebil, till en vit. Hmm.

Ja, Anita, alltid Anita. Självklart! Daah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0