-Vilken trevlig karl!

Vissa människor bli man glad av! Fatta när jag och camilla gick till
Sopisen ikväll (dock innan det blev mörkt, bör tilläggas) så helt
plötsligt saktar det in en bil och vevar ner rutan. Vi bara "va?!"
.
Aa, då var det en man från svevia som satt i bilen och sa glatt:
.
-Vet ni va ni ska få av mig?
.
Vi bara: Öh, näe! Ställd typ. Haha! Va ska man säga? Ja, men
iallafall så sträcker han från två stycken reflexer till oss med orden
"Att nu ska ni allt synas i mörkret! :P och så skrattar han.
.
Daah! Det var inte mörkt, men ändå snällt och bara ge oss 2st
slapvraps. (Ja, så hette reflexerna enligt baksidetexten. ^^)
.
Camilla satte sen ord på känslan med att utbrista:
-Men vilken trevlig karl!
.


Kommentarer
Postat av: Camilla*

Varför får mina uttryck mig att låta som en tant ibland?:D

2010-09-22 @ 21:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0