Ojojoj... The old days.

Gudars skymning och akveleja. Jag och camilla va upp på vinden
en sväng ikväll för att leta rätt på lite försvunna ting. Vi hittade nada
av det vi sökte MEN jag hittade mitt gamla fotoalbum. :D
.
SERIÖST, som jag har letat förut. Det var nästan så att jag trodde
att jag drömt om en massa kort och att de aldrig existerat,. Så
borttappat var albumet. But now it's back!
.
Så.. nu ska ni få se. Min ABSOLUT härligaste bild ever!
Om jag får säga det själv så var mitt ansiktutryck of örglömligt!
Haha! Daah! Såå styggt! Men lyssna, att få ta kort med självaste
Jimmy Jansson från Fame Factory (mitt favvo-program) gjorde så att
man verkligen inte kunde tygla sin lycka, ÖVER-HUVUD-TAGET!
.
Tror detta var Dunder 2004. Hade precis gått ut 8:an typ. ^^
.
Näe ursh för minen. Hahah! Men även att detta är typ 6år sen.
Grymt länge. På den gamla goda tiden ni vet! Daah! :P
.
..............................................................................|
.
Sen vill jag visa en SNYGG bild som jag hittade,
från umeå-tiden på mitt hår.. Lite halvt sugen på förändringar nu.
.
Fatta, något liknande fast kanske inte exakt lika kort..
Det skulle vara AWESOME! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0