Nikki, den dansande vovven!

Sweetie! Måste bara visa hur grym vår vovve är på o dansa!
Helt underbart! Love you sweetie! AWESOME!
.
Kanske inte det längste klippet men ändå.. ;)
.
.......................................................................|
.
Annars så äre fredagsmys nu! Niciiiit! Men inte riktigt, på riktigt,
för imåra klockan 8.00 ska man befinna sig i Hjalmars aula för...
Trumvirvel.. Det legendariska och omtalade Högskoleprovet.
Imorgon skrivs min framtid. Hahah! Näe men seriöst, nästan så.
Blir det ett grymt resultat (vilket jag hoppas, daah!) så kommer
jag ju kunna komma in på det jag vill. Så imorgon är det en viktig dag.
.
Dock undrar jag nu så här kvällen innan VARFÖR jag INTE har pluggat
något till det ÄN! På tiden att börja kanske!? :P
Men tror ju på den här teorin om att ENBART plugga kvällen innan
och framför allt sova på matteboken för att få det att gå in i hjärnan. ^^
Men det är faktiskt sant, så gjorde jag seriöst genom hela gymnasiet
och jag fick ju till ett VG i Matte B så det borde ju fungera, iallafall hyfsat.
.
Line rådde mig även till att knapra Snickers, det fungerade för henne.
Jag tror jag diggar den teorin också.
.
Näe jag få ta provet som en kul grej och att jag blir en erfarenhet rikare.
För alla säger att det går kasst FÖRSTA gången man gör det.
Så.. Jag är beredd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0