Klockrent, på Itella.

Hahah! Detta utspelade sig imorse då när vi kom på jobbet.
Jag och Jennie ska bilden föreställa. Visst är vi snygga? Paint
är alltså inte min starka sida, syns väl gaaaanska väl. :P
.
.
japp, på väg mot posten så gick vi förbi igen då..
.
.
Och så Jennies replik efter att skådat ungefär detta.
.
.
Daaah! Hahaha! Såå klockrent! Det fula var att jag inte
visste om hon skämtade eller inte. Det var 55-plusaren som
hon syftade på.
.
Annars så är jag LYCKLIG för vi ska få jobba imorgon med,
happiness! :D

Kommentarer
Postat av: Jennie

Du har verkligen fångat ögonblicket^^ och verkligen fina bilder^^ (diggar ögonfransarna)haha

2010-10-20 @ 15:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0