En klippt mor.

Idag klippte jag mor. Värsta klippningen för hon är sååå petig. :P
Klagar alltid på att det blev för kort eller luggen blev för tjock eller, jaaa
you name it. Idag blev det dock annat ljud i skällan. Jag tror på
tusan att hon blev nöjd. Daah! Hon LOG och gav mig en kram till
och med EFTERÅT. Haha! Dock funderar jag på OM det kan bero på att
jag nästan inte fick klippa nått? Bara toppning. Haha!
.
Sen så har jag efter ca. 7 sms blivit 390kr fattigare.
(Jaa, mina sms har ett dyrt styck-pris.. OR NOT! Daah!)
Näe så vi få se va det blir, om pengarna ger utdelning så att säga.
Och nej, inga aktier har jag köpt men det hade kanske varit
smartare. ^^ Näe blir det bra så ska ni få veta, snart.
.
Intressant.
.
Bjuder även på en fin Fjortis-bild på min lilla rara söta mamma,
tagen innan klippningen idag då. Ser ni Fjortis-handen? Haha! Daah!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0