2 år och 7 månader..

.
och jag längtar tills vi får spendera varje dag tillsammans!
Något som förhoppningsvis inte ska vara alltför låååångt bort. <3
.
.....................................................................................|
.
Idag har det annars snöat. KUL, or NOT! Som tur var så slutade det
relativt snabbt, vilket var bra för annars hade det fan lagt. Snön
kommer typ alltid först här och så lämnar den oss sist. Jag skojar inte,
bakom ladugården ligger den minst kvar till skolavslutningen, i JUNI.
.
Seriöst, "när jag blir stor" så ska jag INTE ha 6 helvetiska månader
varje år, 2 vita veckor över jul och nyår räcker grymt bra för mig.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack så jättemycket, Frida!!! :)

2010-10-16 @ 16:12:31
URL: http://komigensofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0