The first week!

Så Frida har gjort den första veckan på sin karriär inom snabbmats-branchen.
Så sammanfattningsvis så kan jag säga så här: Jag trodde inte att det skulle
vara såå stressigt. GUD! Det är EXAKT så stressigt som det ser ut att vara.
:P Burgare hit, burgare dit och skulle det vara en stor läsk? Inte det?
Plusmeny kanske? Sänk lökringar, salta stripsen och..

Glöm inte leksaken i barnboxen! 

Haha! Näe det är kul för att det händer saker hela tiden, inte många lugna
stunder och då går tiden väldigt fort. Man kommer dit o vänder i dörren, typ.

Aaa, i helgen då, tanken var att det skulle bli party-part med mathilda o co
ikväll men eftersom att jag är som jag är.. så brummade vi hem till Lia. Kör
en mjukstart på sundsvall så att säga med nya tag på Måndag.
Varken jag eller Niklas skulle jobba i helgen och då kändes det VÄRT o åka
hem. Man vet ju aldrig, nästa helg kanske man jobbar.

Dock så är MAX-jobbet lite diffust, jag kan ju få jobba HUR mycket som helst 
ELLER inget alls, lite illa. Så målet med nästa vecka är att jag ska hitta mig 
ETT TILL jobb! Tror ni att jag lyckas? Vad tror ni om oddsen? Haha!

Idag blir det iallafall en lugn och skön familjdag. :D NICE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0