Söndag.

Men nice! Gårdagen var AWSOME! Mycket trevligt!
Nästan lite för trevligt, nästa gång håller jag mig till saft.
Lite fina bilder ska komma upp inom kort! Typ imåra eller nått!
Ni få längta tills dess! ^^ 

Dagen idag, började kl 07.09 (jag snoza en gång, daah!) Grymt trött,
det blev några för få timmars sömn, faktiskt! Få ta igen det i natt. :P
Men men, Niklas och jag har iallafall varit i stan idag, i odensala. 
SPÄNNANDE? Yeeah! Så något fattigare kom man hem lagomt till
att vi skulle på middag hos mormor. Morsdag ju! <3 Nice! 
Varför firar vi aldrig barnens dag? Haha! Morsdag och farsdag är
så extremt självklart och viktigt men barnens dag då? Daah!
Näe så dagen har kantas me tårta och mysighet!

Nu saknar jag min niklas! <3 Min lilla älskling är alldeles för långt bort!
Efter att ha bott me varann och sett det som en självklarhet att få 
träffas varje dag, känns det grymt tomt nu. <3 Och nu börjar
han jobba imåra kl 07.00 HELTID i h-dal, vilket betyder att han kommer
vara grymt upptagen och ha grymt lite tid till övers för mig. :/
Känns inte bra! Vill ha han här hos mig! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0