Ny vecka!

Börjades med att MAX ringde kl 09:43 och frågade om jag kunde
jobba idag. Alltså från kl 10-14! WTF! börja jobba om en kvart?
Öh,. Jaaa.. säger jag. Dock sa jag att det kunde bli svårt o hinna till kl. 10.
Daaah! Jag och Niklas hade tagit oss en morgonpromenad och satt i solen
och njöt av finvädret.. Långt HEMIFRÅN bör tilläggas! :P

Näe, dom sa att jag kunde komma så fort som möjligt! Härligt!
JAG SPRANG HEM, sminka mig och fixa mig och vips. kl 09:59 var jag klar.
Tro fan ALDRIG att det gått SÅÅ fort! Haha! Aa, men då skulle jag äta frukost
med, tur att man har en man som är underbar. ^^ <3
Han hade redan dukat fram yoghurt, kokat te och fixat fram smör/bröd.
Lovely! Så det var bara och sätta sig, äta och så diskade han.
Borsta tänderna på tre röda och kuta genom ytterdörren.

Halv 11 var jag ombytt och klar! Det kallar jag flyt! 
Jag är rikigt nöjd med dagen! Haha! Skulle vilja se min syster med
den farten på morgonen.. Host.. Sarah.. Host.. Haha!   

Kommentarer
Postat av: Mattsson

Ah ja vet, men ja hade en fight med min hostmum, sa funderar pa o dra. Men dom smorar som fan nu nar ja sagt att ja vill fara te sverige. haha, men ah vi far se vad som hander! puss saknar dig

2010-05-25 @ 14:55:27
URL: http://sarahmattsson.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag skulle lugnt kunna bli klar på 45 minuter?! Du känner mig inte alls längre! Jag antar alla dessa dagar du tillbringat i Sundsvall fått dig att glömma vem jag verkligen är :´(



Hehe ;)

2010-05-25 @ 20:32:08
URL: http://hsaarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0