En ny vecka.

Och nya möjligheter! :P Idag ha jag iallafall jobbat, feels good.
Sen gjorde vi en utsökt korvstroganoff till middag. Haha! Näe
den blev faktiskt hyfsat god. :)

Helgen var lugn och nice. Första helgen här i Sundsvall, på
jävligt länge. Typ 3år. Daah! Hehe, näe gudars skymning. Även att
det har varit asafint väder typ hela tiden vi ha varit här TILLS ikväll,
nu slår regnet i backen. Boring. Jag hatar regn. Finns det något mer
deprimerande än att vakna på morgonen och mötas av en regntung
himmel? Skulle inte tro det? Igår kunde vi för tusan äta middag ute i
det fria/solskenet och idag håll man på att frysa ihjäl. INTE godtagligt! 

Även att Niklas skulle bevisa för mig att det var lika långt över Skyttmon
som över farmor/Stamsele till Sundsvall. In your ass tänkte jag. Men 
jag fick nog se mig besegrad. Skilde typ 5km MEN till det väsentliga:
Checka Eniros-vägbeskrivningskarta.

Vart tog Strömsund vägen?

    
Nu äre tydligen Straejmie man bor i. DAAH! What is this?

Kommentarer
Postat av: sarah

haha lovar de e samiska, ungefär som att åsele heter sjeltie lr nå sånt. Men iaf, bli au pair,ja drog på ett möte i ume, fick ansökningspapperna, fyllde i dom, fixa allt dom sa ja va tvungen o ha o ah sen 1,5 år senare har ja bott här i ett år snart ;p

saknar dig puss o kram

2010-05-12 @ 06:31:45
URL: http://sarahmattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0