O yeeeeah! Anna Bergendahl is the shit!


Och jaa, Gudars skymning och akveleja, ÄÄÄÄÄÄNTLIGEN vann RÄTT låt!
Så sjukt bra! Visst jag hade förväntat mig Mr. Snyggo Saade som tvåa
MEN man kan ju inte få allt. Grymt nöjd är jag, i år kommer det gå
bra för Sverige, i eurovision, i Oslo. OCH på tal om Ooooslo, så ska ja
berätta allt imorgon för jag vet ju att ni undrar, hur gick det egentligen? :P
Hahah! Eller NOT kanske, men imorgon ska ni få höra! 
Och få se lite fina bilder! Nice, men även, melodifestivalen..
När Rybak kom in på scen, o yeaah! Sjukt bra, det gillas.
Han var en värdig vinnare, en titel som Anna dock kommer att ta över iår!
^^ JAG hoppas det iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0