Lets Dance - Willy i final?

FAN FAN FAN, för första gången brydde jag mig om Lets Dance,
och jag ville verkligen att Willy skulle gå till final. SERIÖST! Det hade
blivit grymt mycket kulare. Jag tror fan att det var uppgjort. Skulle Willy
ha gått till final så skulle Lets Dance ha gått i konkurs, för då hade det inte
varit en danstävling längre. Sant! Men erbjuder de Anna Anka en finalplats
så kan de lite gärna ha manipulerat röstningen nu. GO WILLY! Haha!



Även att Aftonbladet hade en omröstning om "vem som var bäst ikväll"
där Claudia ledde med 47%, sen kom Willy. OCH det var över 22000 som 
röstat. Det borde väl säga något! Nu är rutan borta, undra varför? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0