King Kong, en använd apa.

Sarah:
Men så här ser ju inte vår King Kong ut, var inte den svartvit och hackig?

Frida:
Jo.. Jag har för mig det!

Så, King Kong går nu på tv4-film och den är INTE svartvit,
ser inte helt gammal ut MEN absolut inte ny heller.
Konstigt. ^^ Så konstigt att jag var tvungen att kolla upp det.

OCH TRO PÅ TUSAN! 
Vår gamla hemma-inspelade svart-vita King Kong var orginalet från 1933,
inte konstigt att den kändes gammal. Hej, 77år! Den här var nyare,
bara från 1976. Rena ungdomen. Haha! Bara 34 år. 

Men så har vi ju barnet King Kong med, från 2005. 

Snacka om att använda samma koncept flera gånger!
Dock så tror jag att denna, 1976-års modell leder ligan, för den 
gamla är bara FÖR gammal och den nya är fullkomligt värdelös.
 

3 versioner på samma film/story! Lite ofantasi-rikt enligt mig! :P


År 1933 (omslag)




År 1976 (omslag)


    

År 2005 (omslag)



Lägg märke till att de till och med har glömt tjejen i handen på 2005-års
version. Bara det om något borde ju tala för att filmen är värdelös.
Tjejen i handen är ju karaktäriskt för King Kong. Daah! VILKEN MISS! 


Kommentarer
Postat av: maria

haha gulligt :P men 2005:an är faktiskt helt okej :)

2010-03-03 @ 16:47:12
URL: http://doloresdolores.blogg.se/
Postat av: maria

vaa? neeejee! dinosarna är ju balla! :D

that's all you need man..

2010-03-03 @ 23:44:08
URL: http://doloresdolores.blogg.se/
Postat av: maria

haha, be that way then :P

jaa! sprortlov! södra sverige har ju en vecka innan norra :)

sjölv då? vad händer? :)

2010-03-05 @ 10:13:39
URL: http://doloresdolores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0