The first day.

Gick relativt bra. ;) Haha! Tiden gick sjukligt snabbt, en liten radio
på det hära i morgon så kommer man knappt hinna dit förän det är kväll..
Hehe, Sarah ha förklarat för mig att en radio verkligen är ett måste!
Så då få ja väl se till o fixa en då.. ^^

Ikväll ha man bakat farmors gooooda hälsobullar. Eller jag håller på, 
det jäser för fullt i köket för tillfället. NICE! Det finns inget som är så gott
OCH LUKTAR SÅ GOTT som nybakat bröd! :D Även värsta bak-familjen
vi varit ikväll. Jag: hälsobullar, Mor och far: Tunnbröd och camilla tog
och baka några ljusa små ostfranskor (skulle jag tippa) ^^, hehe.
Slutsats: Vi gillar bröd alltså.. ;)

Hahah! Well well, have a nice evening!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0