Kungabröllop



Japp, se vilken fin bild JAG lyckades ta nu på eftermiddagen. ^^
kvallitén är kanske inte den bästa men jag skyller på avståndet, riktigt
inzoomad bild. :P Daah! Eller så var jag i stugan när detta skedde. Hehe,
men ändå så tycker jag att prins Daniel skötte sig bra. Haha! Jag diggar
att han är en vanlig snubbe från Ockelbo. Det är coolt och det visar att
kärleken är störst och övervinner allt kungligt blått blod EVER! Nice!

Sen att han kan säga "min svärfar kungen" och förklara att "kungen ringer"
till sina polare, är liiite status! Undra om kungen har så pass mycket 
humor att han skulle uppskatta en sån ordväxling? :D  

Kommentarer
Postat av: anna

hej frida och tack för din kommentar :) ja precis befinner mig just nu i tunisien och jobbar sen fem månader tillbaka här , och ja enligt mig är det helt underbart :) klart att vissa dagar kan vara tuffa men de kan dem ju vara i vilket jobb som helst :) de ger en lite extra energi att man är här nere de får än att tänka positivt om de mesta om du förstår vad jag menar :) och ja min intervju var på engelska och nej man behöver inte vara superduktig på engelska men man måste ju kunna prata de hyffsat obehindrat så att säga :) skicka in ditt cv och hoppas på de bästa tycker jag :) kram

2010-06-20 @ 18:04:51
URL: http://annakrantz.blogg.se/
Postat av: anna

hehe engelskan var jag me nervös för men hon jag hade intervju med är kanon så inga problem :) ja man får lätt kompisar även tunisier , just nu är de bara svenska guider :) vintersäsonge börjar väl sept/oktober om jag är rätt ute :D ska försöka så gott de går :D kram

2010-06-20 @ 23:07:24
URL: http://annakrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0