Imorgon..

är det sista dagen på jobbet FÖRE midsommar! :D
Guu va härligt! Det blir stugan som vanligt på midsommarafton,
det är tradition. ^^ Och så det blir sill och nubbe. :P Eller så blir det väldigt
barnvänligt med sill, läsk och mormor. HAHA! Men det är mysigt!
Jag har fan längtat asamycket! Älskar midsommar! Det är så fint och somrigt.
DOCK så förstördes det lite av att dagen redan har blivit 1 minut kortare.
Fatta vi är på väg tillbaka mot mörkret. Sinnessjukt! Jag vill ha ljust, varmt
och sommar året runt tack!! GE MIG SNÄLLA! Daah!

SEN så känns det nästan som semester när man får hela 3 dagar ledigt!
Lång helg liksom! Grymt! Bara det blir lite sol så väderleksrapporterna
kan hoppa upp och sätta sig någonstans OCH JAG kan få fixa lite soft
sommarbränna. Så här blek har man ALDRIG varit i slutet på juni förut!
SKANDAL!


Min störtsköna midsommarstång FÖRRA året! Haha!
En repris på denna iår va! FAST något finare! Daah! :D  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0