HAPPY HAPPY

Idag är det min turdag. Haha! Eller? Näe men seriöst,
det som hände imorse klockan 08:32 gjorde så att denna
dag (hur den än slutar) är min lyckodag. Att ett telefon-samtal
kan göra en såå glad. :D Men men, nu äre svart på vitt, nu
behöver jag inte hoppas längre (hoppas jag?!) men i nuläget
är verkligen min sommar räddad till 100%. ASALYCKLIG!

DETTA SKA VERKLIGEN BLI EN SUPERSOMMAR!
och jag tackar sarah för det, annars hade det aldrig blivit så här bra!

Well well, sen ska ja säga att efter att checkat spotify och lyssnat
så råkade bara Eric saade´s album hamna i min ipod. ^^
undra hur? (A) Haha! 

Aa näe nu kommer mathilda snart hit på en kopp kaffe. Nice!
och sen bär det av till stugan.  

OCH första exclusiva bilden på Fridas NYA pärla/alias vrååålåk!
Till låt mig att presentera min Peugeot 205 xl junior. :D


Hans namn är Per Hugu.
(Per efter peugeot och Hugo för att han verkligen ser ut som en Hugo.)

Han kommer från stan, ha tidigare bott hos några tanter
och bara gått 11300mil. Sen drar han bara typ 0.5l/milen me, PERFEKT!
så han behöver inte så mycket mat för att göra mig till lags. ;)

Trevlig helg allihopa!

Kommentarer
Postat av: Camilla*

NöffN äre :D

ska börja kalla den det ;)

Efter våra traditioner med att heta efter djur, blire NöffN :D

2010-06-04 @ 16:09:38
Postat av: frida

or not! ingen liten gris här inte! :P daah!

2010-06-04 @ 17:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0