En (två) vårtor på flinten..



Haha! Jag tänkte leta rätt på en bild på Nikki och vad tror ni jag snubblar
över.. Jo denna gam-bild, tagen på en aktion i backe (kanske) för ett ex
antal år sedan. 2006 skulle jag tro. Sjukligt länge sen. :P Daah! Men ändå,
tror ni man kan undvika att ta kort OM man sitter bakom en gubbe EN HEL
LÅNG OCH STUNDVIS TRÅKIG AKTION? Näe, då blir vissa saker väääldigt
intressanta. ^^ Hahah! 

Annars så det jag tänkte berätta om Nikki. Alltså hon är ju bra härlig. Idag
när vi var samlade i köket allihopa så började mor sjunga på en engelsk
gammal dänga. ^^ som innehöll ordet "kommer", på engelska då.. Och
ordet "kommer", det kan nikki. Då skäller hon till, för hon tror ju att det
kommer någon.. Seriöst, det vet vi, det är inget nytt. 
MEN när hon reagera på "come", i låttexten "here I come again" DÅ
höjde vi på ögonbryna. WTF! Kan vår vovve engelska me? ;)
Hon e ju fan GRYMT smart! Men SÅÅ smart?! Dock så äre motsägelsefullt,.
OM hon nu är så smart varför är då hennes högsta önskan att rulla sig
i bajs efter vägen när vi går ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0